Power BI w dystrybucji produktów biurowych
Amex - opis projektu
Firma Amex to lider w zakresie importu oraz dystrybucji artykułów biurowych i szkolnych, posiadająca w swym portfolio marki znane z wysokiej jakości. Wdrożenie usługi Power BI zrealizowane przez firmę EBIS objęło obszary sprzedaży oraz finansów. Po przeprowadzonej implementacji Power Bi, firma Amex może jeszcze sprawniej planować swoją strategię sprzedaży korzystając z danych o skuteczności poszczególnych kanałów dystrybucji, a także jej trendy, by optymalizować prowadzone działania sprzedażowe oraz marketingowe. Wszystkie dane niezbędne do przeprowadzania analiz sprzedażowych oraz finansowych są cały czas aktualne i dostępne przez przeglądarkę oraz urządzenia mobilne.

Wdrożone obszary analityczne
- Sprzedaż
- Finanse
Korzyści z wdrożenia
Monitorowanie budżetów w oparciu o ciągle aktualne dane
Monitorowanie budżetów realizowane jest w oparciu o ciągle aktualne dane, co umożliwia szybką reakcję na nieoczekiwane zmiany.
Dostęp do danych zawsze i wszędzie
Dane potrzebne do przeprowadzania analiz w organizacji są aktualizowane w czasie rzeczywistym, a dostęp do nich jest zawsze możliwy - z poziomu przeglądarki oraz urządzeń mobilnych.
Monitoring kanałów sprzedaży
Dzięki łatwej dostępności danych do analiz, możliwe jest szybkie identyfikowanie najefektywniejszych kanałów sprzedaży, a także weryfikacja skuteczności działań zespołów sprzedażowych.