Case Studies

Power BI w dystrybucji naturalnych suplementów diety

Eqology - Opis projektu


Firma Eqology działa na rynku naturalnych suplementów diety i kosmetyków naturalnych, a dystrybucja ich produktów odbywa się na całą Europę. Rolą EBIS było wdrożenie wszechstronnego narzędzia Business Intelligence, które pozwoli analizować dane dotyczące obszarów takich jak marketing, prognozowanie, klienci, asortyment.

Wdrożenie Power BI w firmie Eqology pozwoliło na uzyskanie dostępu do danych zarządczych ad hoc, co skutecznie pomaga w podejmowaniu kluczowych decyzji dotyczących pokrytych obszarów. Natychmiastowy wgląd w status realizacji planów sprzedażowych oraz poziom skuteczności promocji, a także możliwość śledzenia trendów sprzedaży to wymierne korzyści z wdrożenia Power BI w firmie Eqology. Organizacja otrzymała możliwość analizowania rozproszonych danych z różnych źródeł, w kontekście analizy prowadzonych działań oraz kampanii marketingowych. Kampanie są analizowane w czasie rzeczywistym, co daje możliwość szybkiej reakcji na bieżące zdarzenia. Power BI daje także możliwość porównania faktycznych kosztów działań marketingowych oraz zwrotu z inwestycji.

Power BI w dystrybucji naturalnych suplementów diety

Wdrożone obszary analityczne


  • Marketing
  • Prognoza sprzedaży
  • Sprzedaż
  • Magazyn

Korzyści z wdrożenia


Analiza danych z różnych źródeł

Analiza danych z różnych źródeł

Wszystkie kluczowe dane w jednym miejscu. Pozwoliło to na efektywniejsze monitorowanie i analizowanie prowadzonych kampanii marketingowych oraz sprzedażowych.

Monitoring kanałów sprzedaży

Monitoring kanałów sprzedaży

Dzięki łatwej dostępności danych do analiz, możliwe jest szybkie identyfikowanie najefektywniejszych kanałów sprzedaży, a także weryfikacja skuteczności działań zespołów sprzedażowych.

Wczesne przewidywanie

Wczesne przewidywanie

Dzięki śledzeniu trendów sprzedaży możliwa jest optymalizacja strategii sprzedażowych, a także wgląd w postęp sprzedaży w kontekście wcześniejszych prognoz.