Dlaczego warto brać udział w branżowych konferencjach?

Co roku odbywa się wiele wartych uwagi konferencji poświęconych tematyce Business Intelligence, nowych technologii czy analizy danych. Dlaczego warto brać w nich udział? O tym w dalszej części artykułu.

Konferencje i eventy na temat analizy danych – dlaczego warto brać w nich udział?

Wydarzenia i konferencje dotyczące nowych technologii, BI czy analizy danych są doskonałym miejscem do nawiązywania kontaktów, poznawania nowych narzędzi, doskonalenia umiejętności, a także odkrywania najlepszych praktyk. Jakie są główne powody, dla których ludzie uczestniczą w konferencjach?

  • Nawiązywanie relacji biznesowych

Ważnym powodem, dla którego warto uczestniczyć w konferencjach z zakresu Business Intelligence i analizy danych, jest możliwość spotkania się z ludźmi z branży. Wydarzenia tego typu gromadzą ludzi z różnych obszarów geograficznych, którzy na co dzień zajmują się tymi samymi zagadnieniami. Dzięki temu można wymienić doświadczenia, poznać nowe rozwiązania czy zastosowania danych narzędzi. W miarę budowania swojej sieci zawodowej konferencje mogą stać się dobrym miejscem na spotkanie z ludźmi z Twojej branży, z którymi nie udało Ci się do tej pory nawiązać kontaktu.

  • Poszerzanie horyzontów i rozwiązywanie problemów

Na wydarzeniach i konferencjach można usłyszeć wiele o nowościach z branży. Dotyczy to zarówno nowych technik czy sprzętów, jak i niepublikowanych dotąd danych, a także bezpośredniej nauki od liderów rynku. Co bardzo ważne, konferencje z zakresu nowych technologii i analizy danych dają możliwość porozmawiania z doświadczonymi przedstawicielami biznesu jeden na jeden o tym, nad czym pracują, jak pozyskują klientów, czy jakie techniki wykorzystują w swojej codziennej pracy.

  • Przedstawienie własnej firmy w międzynarodowym gronie

Konferencje to czas na słuchanie prelekcji, networking, ale również promocję własnej firmy. Wybierając branżowe wydarzenie, zyskujesz pewność, że spotkasz tam ludzi faktycznie zainteresowanych daną tematyką. Możesz więc zaplanować spotkania sprzedażowe i spróbować pozyskać nowych partnerów biznesowych. Pomocne w tym będą dobrze przygotowane oferty handlowe, broszury informacyjne, video explainery czy materiały w innej formie, które przedstawią zakres oferowanych przez Twoją firmę usług.

  • Nawiązywanie kontaktów

Podczas konferencji zyskujesz możliwość bezpośredniego kontaktu z konkretną osobą, w tym także decydentami. Masz okazję do przedstawienia wartości, jakimi kieruje się Twoja firma i kultury biznesowej. Możesz też przedstawić korzyści wynikające ze skorzystania z Twoich usług lub produktu i dać się poznać od tej bardziej „ludzkiej strony” – w kontakcie face-to-face jest to o wiele łatwiejsze. Nawiązane podczas wydarzeń branżowych kontakty owocują zwykle dalszymi rozmowami i w wielu przypadkach kończą się współpracą.

EBIS na GITEX Technology Week w Dubaju

EBIS również stara się aktywnie uczestniczyć w różnego rodzaju wydarzeniach branżowych. Najbliższe z nich to GITEX Technology Week w Dubaju. Mamy nadzieję, że będzie to okazja do zaprezentowania oferty naszej firmy oraz nawiązania partnerstw biznesowych i technologicznych. Już dziś zapraszamy Was do odwiedzenia naszego stanowiska oraz umawiania spotkań z naszym reprezentantem, Mateuszem Bazanem. Wyślij do nas wiadomość na adres info@ebisgroup.com z dopiskiem „Gitex – 30 minutes free consultation with EBIS”.

Znajdź nas na GITEX Technology Week w Dubaju:

EBIS LTD (H8-50)

Hall 8

ZAPYTAJ O OFERTĘ ×