Power BI w sektorze suplementów diety
TGM, Naturlig Flex - Opis projektu
Wdrożony system do analizy sprzedaży abonamentowej witamin na terenie państw skandynawskich. Sprzedaż, koszty, cele, marketing oraz obsługa klienta to obszary raportowe, które wymagały wdrożenia.
Obecnie, dzięki zaimplementowanemu systemowi firma TG Montgomery jest w stanie trafniej podejmować różne decyzje biznesowe dotyczące promocji i na bieżąco analizować wyniki sprzedaży. System jest w fazie ciągłego rozwoju, gdzie EBIS na bieżąco dodaje moduły obszarów analitycznych wyszczególnionych przez K2.

Wdrożone obszary analityczne
- Raporty na danych w czasie rzeczywistym
- Prognoza sprzedaży – stworzone własne algorytmy EBIS
- Sprzedaż
- Finanse
- Obsługa klienta
Korzyści z wdrożenia
Bieżąca analiza
Bieżący dostęp do danych w postaci przystępnych raportów to wiedza na temat skuteczności prowadzonych działań w obszarze marketingu i sprzedaży.
Trafniejsze decyzje
Szybkie porównania, wgląd w zmiany rozmaitych trendów i wskaźników w wyznaczonych obszarach pozwalają na podejmowanie trafniejszych decyzji biznesowych.
Wczesne przewidywanie
Wgląd w raporty dotyczące sprzedaży w szerszej perspektywie czasowej pozwala na przewidywanie nadchodzących trendów rynkowych.